Monday, December 27, 2010

Tema Annual Dinner 2011.

Hai.

Jadi, kami telah memilih tema untuk annual dinner berdasarkan undi yang telah kami buka selama dua hari, dalam entri sebelum ini. Terima kasih kerana membantu kami membuat keputusan. :' )


 Tema annual dinner, pada 22 Januari 2011, adalah:

Secret Garden.


Majlis makan malam tahunan yang akan datang, akan diadakan berdasarkan konsep open air.  Dekorasi akan menepati tema, iaitu suasana taman. Hidangan pula, adalah menu tempatan, Indian Food, dengan 10 jenis pilihan hidangan.

Pakaian.

Bagi menjadikan tema yang dipilih satu realiti, kami telah menggariskan beberapa kriteria berpakaian, dan kami amat berharap agar semua pun bersenang hati dan membantu kami bersama-sama menjadikan annual dinner Secret Garden satu malam yang seronok dikenang.

Anda boleh mengenakan pakaian bertemakan warna-warna taman, rujuk entri dibawah. Bagi perempuan, pakaian paling sesuai, adalah gaun malam, gaun labuh, jubah, skirt panjang bersama blouse, atau mana-mana pakaian bercorak floral. Bagi lelaki, anda boleh menggayakan kemeja bersama seluar slacks, mana-mana pakaian smart casual, atau pun sut.

Apapun, anda diminta, untuk menggenakan sekurang-kurangnya satu daripada tiga kriteria dibawah.

1- Bunga, ataupun daun (Corsage).







2- Topeng (Mask)






3- Bunga, ataupun daun, fabrik.






 



Jika anda tidak memperoleh corsage, atau mask, tak mengapa. Anda boleh menggayakan mana-mana pakaian bercorak floral, ataupun kemeja dengan warna-warna taman. Kriteria-kriteria di atas hanyalah pilihan, malah tidak diwajibkan.
  



Garis panduan berpakaian.


1- Pakaian haruslah bersopan.
      - Sopan : Hormat ; beradap ; baik perangai dan kelakuannya.


2- Pakaian haruslah menjaga aib diri sendiri.
     - Menjaga aib : Tidak mendatangkan hina, atau malu ; menutup cela ; tidak menghinakan orang yang memandang.



 


 






 



















Dengan ini, kami, IMSA ingin menjemput anda semua ke Secret Garden Annual Dinner 2011. Harap semua orang dapat menghadirkan diri!


  
Salam mesra.


*Sumber semua gambar adalah daripada Google Image  **Semua gambar adalah hak cipta dan hak milik penerbit masing-masing.

No comments: